Nabídka služeb
- Montáže a servis automobilových LPG systémů více výrobců dle potřeb zákazníka.
- Montáže značek Magic, Europegas, LPG Tech, Landi Renzo, AC Stag, Alex. KME
- Servis- stejné jako montáže, navíc ještě: Tartarini, Elpigas, Stella, Lovato, Gastech, Esgi, Solaris, Zavoli
- atomobilová OBD II diagnostika většiny osobních vozů: čtení a mazání kódů závad, práce s live data
- posouzení stavu motoru, měření kompresních tlaků
- montáže a ladění variátorů předstihu zážehu
- komplexní poradenství ohledně vhodnosti konkrétní motorizace pro alternativní paliva
- dodatečné seřízení v záruce u vlastních přestaveb za výhodných podmínek, často zdarma
- revize, kontroly, výměny interních toroidních nádrží, reduktorů, vstřikovačů nebo řídících jednotek
- instalace zvýšené ochrany motoru při jeho provozování na plynná paliva prostřednictvím dávkování speciálních aditiv
- možnost nadstandartních služeb, zkušenosti a vývoj v oblasti zvyšování výkonu a optimalizace spotřeby LPG
- úpravy motoru pro lepší termodynamickou účinnost (zkušenosti s úpravami sacího a výfukového traktu, modifikací předstihu zážehu, úpravou kompresního poměru, volbou zapalovacích svíček apod.)
PRŮBĚH PŘESTAVBY VOZU NA LPG:
1. Po převzetí vozu od zákazníka je provedena vstupní diagnostika motoru k ověření dobrého stavu
2. Jsou určena nejvýhodnější umístění komponentů "předku"- řídící jednotky, reduktoru, ventilů a vyústění pro LPGvstřikovače
3. Po demontáži sání jsou vyvrtány otvory pro vstup z LPG vstřikovačů do sacích kanálů motoru, vždy v ideálním úhlu a umístění pro dobré plnění při sacím zdvihu, což je vždy úhel podobný přirozenému proudění směsi v kanálu. Pokud není možné sání na motoru demontovat, piliny jsou během vrtání a řezání závitů pečlivě odsávány speciální podtlakovou tryskou
4. osazení sání jednotlivými vstřikovači zn. Hana tak, aby spojení vstřikovač-sání bylo co nejkratší (40-50 mm), což je ideální a naprosto unikátní řešení pro víceválcové motory
5. montáž sání, jednotky, naletování kabeláže (nejspolehlivější způsob) ke vstřikovačům a pevné umístění kabelových svazků podél původní kabeláže motoru.
6. Osazení zbytku kabeláže a přepínacího panelu uvnitř vozu
7. montáž reduktoru a jeho promyšlené připojení na teplovodní okruh tak, aby byl co nejrychleji a nejúčinněji vyhříván bez zbytečných tepelných ztrát, montáž elektroventilu
8. přemístění vozu na hydraulický zvedák, montáž nádrže do prostoru prolisu pro rezervní kolo, montáž kompozitní hadice mezi nádrží a reduktorem, montáž tankovacího hrdla a jeho vedení. Důkladná antikorozní ochrana obráběných částí karoserie
9. montáž vedení plynné fáze včetně filtrů a rozdělovacího potrubí pro plynové vstřikovače, napojení napájení řídící jednotky LPG
10. první natankování LPG, základní softwarová konfigurace a první přepnutí motoru na LPG
11. autokalibrace a důkladné ladění map za jízdy s připojeným počítačem, jízda ve všech režimech a zpětná vazba kontrolou najetých map, vstřikovacích časů, korektorů OBD, teploty reduktoru, plynu, napětí lambda sondy a mnoha dalších údajů
12.provedení výstupní revize, oblepení vozu předepsanými samolepami, přihlášení přestavby vozu do systému CIS
13. zkouška studeného startu a další kontrola seřízení vozu během najetí potřebných km
14. vrácení vozu zákazníkovi po vyřízení veškerých formalit, zaplacení a předání kompletní dokumentace